A long time ago

Ja...Hej ni!
Det var länge sen.

Livet rullar på, skolan rullar på och allt rullar på i en himla fart. Jag är överallt hela tiden känns det som. Har alltid någonting att göra, vilket känns rätt positivt.

Det känns helt okej på St:Eriks. Visst, nu när det börjar bli lite kallare på mornarna så känns det jobbigare med resvägen till skolan när tåg är inställda och försenade hit och dit. Jag vill inte ens tänka på hur det kommer bli i vinter...

Något jag är väldigt glad över på St: Eriks gymnasium är att vi en gång i veckan får ha individuell sång i 30 minuter. Alltså jobba ensam med sångpedagog. Jag tycker det känns otroligt bra och jag har en väldigt duktig sångpedagog.



Jennie Abrahamson heter hon och är artist. Jag tycker hon e grym, liksom har sin egen stil och allt. Vad tycker ni?
Igår sa hon att jag har en mäktig röst. Blev lite paff att höra det från någon som henne! Så det var jättekul.

Jag ska försöka och blogga oftare. Jag vill ju inte förlora mina läsare, som jag nog redan har gjort...
Nej nu bestämmer jag mig för att blogga oftare, så nästa gång ni kikar in ska det finnas något nytt att läsa.
Det lovar jag.

// Elina.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hon är gryyym!!

2010-10-03 @ 10:39:41
URL: http://emiliekrantz.blogg.se/
Postat av: Sarah&Jennie

Gillar din blogg. fin är du också, vad gör du ?:)

2010-10-03 @ 11:14:24
URL: http://sarahjennie.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG vad fin heather :D

2010-10-03 @ 11:28:16
URL: http://fatyyzdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0