Höstiga kyliga måndag

Hej!

Då var det måndag igen och idag fick min kamera följa med till skolan.


Här ser ni Anna uppe vid skåpen!


Ja...såhär ser det ut på den tråkiga engelskalektionen...


Klassrummet.






Cajsa!


Och jag och Cajsa.

Det var de bilderna jag tog i skolan.
Måste bara berätta att jag har lyckats skadat min fot på dansen i skolan så jag har börjatfå ta tunnelbanan till skolan eftersom jag går runt och haltar på min dumma fot.
Aja. Mamma pysslade iallafall om mig när jag kom hem och satt bandage på min fot.




Tack mamma!


// Elina.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågestund på min blogg!!!

2010-10-20 @ 18:08:14
URL: http://fatyyzdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0