My own music

Hej!

Då var det måndag igen och ny vecka. Jag borde vara i skolan nu, men det är så att jag i fredags lånade en notbok från skolan som jag fick låna till idag. Men när jag då kommer till skolan imorse så inser jag att jag har glömt boken hemma så det är bara att vända...
Nästa lektion börjar klockan 12 så jag ska snart pallra mig iväg till bussen.
Jag brinner ju verkligen för o sjunga och nu har jag även börjat spela mer och mer piano (även fast jag fortfarande bara kan ackord)
Musik är verkligen något jag vill hålla på med hela livet, och jag ägnar största delen av min fritid åt att skriva egen musik. Jag blev nyligen klar med en av mina låtar och funderar på om jag ska lägga upp den på bloggen. Skulle ni vilja det? Asså det är basic-nivå så jag vet inte om jag vågar.
Men aja, vi får se.



Nu ska jag börja röra mig till bussen. Ha en bra dag allihopa!
// Elina.





Kommentarer
Postat av: Maria

jaa gör dt elina jag vill höra!! :D <3

2010-10-04 @ 16:34:17
Postat av: Emilie

sv:



jaa, det har jag!!

2010-10-04 @ 18:23:39
URL: http://emiliekrantz.blogg.se/
Postat av: Emilie

sv:

ja, det va jag men jag kommer imorrn!! ;) <3

2010-10-04 @ 19:27:59
URL: http://emilie.krantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0